ensam...uttråkad, seg, trött...


orkar inte mer.. har suttit sen 10 o pluggat programmering..
vet att ja borde fortsätta NU och nöta in allt allt... men e så trött.
Så måste ja plugga mer datalogi med... SUCK

Det poitiva är ju att jag får en väldigt lugn helg iaf då ja slipper tänka på allt vad univeritet och tenta heter.
Får försöka tänka på det så ja orkar fortsätta snart....bara LITE till vila....



 Tänker på Micke ute i den kalla skogen...
Jag har det inte värre än honom iaf.. tycker så synd om dem...
Såg på vädret att de skulle få regn med.
Tänk att va ute i skogen utan mat, sovsäck, värme, sömn PLUS att det regnar! Hemska tanke...

Jag har det nog inte så jobbigt ändå när man tänker efter. Sitter under tak, kan gå till kylskåpet när ja vill om jag blir hungrig... Så... de blir väl att fortsätta med plugandet igen då...


Back To Work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0