Vart tar tiden vägen?

Vad det inte blev som jag tänkt mig riktigt på ett sätt, men på ett annat...
I somras trodde jag att jag skulle få hur mycket tid över som helst till kompisar, träning, promenader, fotomontage och allt annat kul. Speciellt eftersom Micke skulle vara i lumpen hela veckorna, så ingen tid skulle gå åt till att träffa honom. Men så fel jag hade!

Jag tycker inte jag hinner med någonting av det jag vill göra. Visst, jag går till närmaste träningscenter och tränar en gång i veckan, dansar en gång, och spelar en gång i veckan. Men that's it!
Resten av tiden går åt till att plugga, programmera.. men mest av allt till att åka på den sablans bussen!
Ok, nu ska ja väl inte klaga eftersom jag själv valt att inte flytta till Örebro utan bo kvar i Karlskoga och därmed får ta bussen in nästintill varje dag. Och det tar väl inte mest tid om man börjar räkna.. men de e så det känns när man slutar 12 och inte kommer hem förens 14.
Jag vill ha tid med att kunna sätta mig vid datorn, ta fram några bilder och fixa dem i photoshop. Kunna ha tid att ringa en kompis när ja känner för det och så... Känna att nu har jag tid att ta den där skogspromenaden...
Jag tycker inte ens jag hinner plugga!
Jag vet inte vad det är jag gör på dagarna... men jag hinner inte med någonting!

Men intalar mig att allt blir bättre etter tentan..
             Men efter det väntar en ny tenta... och en till.... och en till......



Nej nog med klag! Ska ta tag i mig själv och fixa den där tentan så ska ja unna mig lite fritid en vecka innan nästa drar igång!


Har fått en ny låt som ja går runt o sjunger på.....
7milakliv med Martin Stenmark.
Helt underbar.
Men har förde inte lagt undan Dixie chics - Not ready to make nice...
den rullar fortfarande flitigast i mp3 lurarna.


Ska på Klassfest på fresag. Ska bli riktigt kul.. Lära känna lite folk i klassen bättre e aldrig fel!
Får se till att inte bli för seg dagen efter då jag ska till Skövde och hälsa på Älsklingen.
Det ser jag fram emot riktigt mycket... även fast det inte är en stor grej kanske.. Men ska bli kul att få ansikten på alla han pratar om och se hur han har det under veckorna.
Så en helt klart spännande helg att se fram emot!
              
 Bara två dagar kvar nu...




With Love / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0