20 år

Nu har jag trätt in i vuxenvärlden på riktigt.
Vet inte om det är roligt eller läskigt än, får märkas.
Har nämligen fyllt "systembolag-myndig"!

Morgonen började med inkommande grattishälsningar från alla håll och kanter. Väldigt trevligt!!
Lisa var först ut med att väcka mig ;P hehe
Sedan for jag och mamma till stan, där gjorde jag det efterlängtade besöket på Systemet, hihi
Fick (såklart) visa legg, och det gjorde jag med glädje! Kassörskan hälsade t.o.m. grattis.
Köpte även en tröja och ett par skor. Och fick en kjol av mamma.
Sedan dagen till ära åkte vi till Mc Driven och köpte mat!!

(OH NEJ! kom just på att jag glömt att dricka champanien jag köpte! Typiskt.. nu e de för sent, tänker inte direkt sätta mig själv och dricka..=P får ta de imorgon eller i helgen. )

I present fick jag massa kul saker! Bla kläder, väska, extern hårdisk på 360GB(!), midjeskärp, chokladfondymaskin(eller hur de stavas), blommor, kokbok.... m.m m.m. + pengar!!
Kunde inte haft en trevligare födelsedag. Var ju ledig från skolan till och med... !
Ända som saknades var att Micke inte var hemma... =( men han kommer hem på fredag iaf.

På tal om Micke, nu är äntligen Thailand resan beställd!!!!! Underbart!
Längtar redan...
Två veckor i Kaoh Lak (tror jag :S)... Mmmmm va härligt de ska bli! 29 januari flyger vi iväg.

Och i morgon är det konsert. Ska bli kul... hoppas det grå bra bara!
Spelade för första gången med solisterna idag... de var ruggit bra!! Fy, tänk om man var hälften så duktig.
Nej nu ska jag gå och sova så jag orkar med hela morgondagen!


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0