Dator, middag och byfest

Sitter och väntar förväntansfullt på min nya dator! Den skulle komma innan halv 2 någongång... så hoppas den kommer snart...
Den röda datorn på bilden nedan kommer snart att bli min =) Är den inte snygg...?

image15


Ska in till Örebro idag med pappa o Erik. De ska in o köpa glas till solvärme projektet och jag ska hoppa in på IKEA och köpa hylla, soffbord och lite småplock.
Nu flyttar vi på onsdag har vi bestämt. Spännande och lite läskigt.... men främt roligt.
Så måste packa det sista snart, alla kläder och neccesärsaker. Måste städa rummet till Erik med så han kan flytta ner. Han sover på golvet nu btw. he he he he


Ska till Mia ikväll och laga mat, Jenny är nämligen hemma från Göteborg! Roligt roligt.
Det ska bli riktigt trevligt att träffa dem igen, var ett tag sen nu...


Var på Karlsdalfesten i helgen. De var trevligt... Robin träffade en tyska där, hehe ^^ (med lite påbuttning)
Det var knytis, och vi måste ha haft det värsta knytbordet någonsinn... =P
Det var dukat med massvis med kräftor, kex och baguetter, massa olika sorters ostar, ölkorvar, fetaostbitar och såklart vin.  Mums!!
Har hittat en ny kaffe favorit nu; kaffe med Baily's. Hur gott som helst.


Måste till Moa o Niclas snart o kolla in deras lägenhet nu när den e klar....
E nyfiken på hur det ser ut med möbler i =)
Moa ska ju få äran att färga mitt hår någon dag med... hehe.
Ska ju gå från dum-blondin till smart-brunett e det tänkt. Måste verka klyftig nu när skolan drar igång om en vecka!

Nej nu ska jag gå och underhålla min bror som just kom hem. (och mobba honom för att han sover på golvet)
// Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0