Shoppingresa till Stockholm

Imorgon åker jag till Stockholm med Lisa o Marre!! Ska bli riktigt roligt =)
Ska dit på en liten shopping tur så här innan jul och leta julklappar.
Så får hoppas att man hittar nått fint. Har lovat micke att köpa en överaskning till honom med,
så får se vad jag kan hitta på!
Så imorgon blir det tidigt uppe, bussen går nämligen kl 7 på morgonen. Får sova på bussen så man orkar med en heldag....

Nu är det exakt en vecka kvar till tentan... Usch! är så nervös. Känns inte bra det här...
har en ny lärare och hon verkar stenhård på rättningen, minsta lilla syntaxfel och alla poäng ryker...
hoppas jag har fel.
Projektet känns hyfsat ok nu i alla fall. Har bara två funktioner kvar att fixa i ordning. Visserligen de två svåraste men det ska nog gå bra.
Sen ska vi bara skriva den där jobbiga rapporten med, men känns som man måste va klar med hemsidan för att kunna utvärdera arbetet och så.. Så det blir nog det sista att ta tag i.

Igår kom Robin hem från Bali!!! Ska bli kul att få höra om hur han har haft det.
han har ju berättat lite över mail, men långt ifrån allt skulle jag kunna tänka mig.

På söndag ska jag på 20 års kalas till Mia. Ska bli kul! Måste ner på stan sen när micke kommit hem o kolla på en present... =)


Nu ska vi se om jag kan få lite pluggning gjord....

Kommentarer
Postat av: Moa

Jackan passade jätte bra, lite stor bara. och kliig som tusan. men vill man vara fin får man lida pin :)
Tack så mycket. pusss

2007-12-10 @ 19:15:25
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Moa

joo det är det.. jaa det gjorde den :P
varför är du inte inne på msn ?

2007-12-10 @ 19:49:40
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0