Skyltsöndag

Var nere på skyltsöndan förut. Oj vad mycket folk det var på stan!! Var länge sen det var så mycket folk...
Micke var en tråkmåns och vägrade gå ner med mig, men som tur va så ville Moa ner en sväng på stan!
Köpte den fina svarta polo-klänningen på hm + grå stickade sockor + saltvattensray + bomullspads + tvättmedel + röda panelgardiner + tre jätte fina glasljusstakar i tre olika storlekar. Blev jätte snygga på byrån i vardagsrummet.
Så nu måste jag bara komma på nått att handla till Mia i födelsedagspresent... humm klurigt.
O så alla julklappar... Men ska nog komma på nått bra till alla. =)

Blev en lugn och mysig helg denna gång. I fredags hade jag o micke myskväll framför TV o kollade på film, och i lördags simmade jag ju och på kvällen var vi hemma hos Micke o Carro och tittade på nån gangster film och spelade Pictionary.
Riktigt härligt med lugna hemma helger.

Nej måste återgå till pluggandet nu... har tagit tillräckligt lång paus.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du fick ju nästan allt på din lilla lista :P

2007-12-02 @ 19:11:56
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0