Snygga tapeter och tyger

Fick ännu ett nummer av Hus & Hem idag till min glädje! Trodde jag inte skulle få fler.. men jag klagar inte.
Hittade som vanligt massa spännande däri.. Kollade även upp några länkar och hittade de mest häftiga och snygga tapeter man kan tänka sig!

Måste lägga upp några smakprov:




Kolla in fler på www.osborneandlittle.com!! Fanns hur många snygga som helst... Måste skaffa ett jätte stort hus så man kan sätta upp alla snygga tapeter! Risken är att man aldrig skulle kunna bestämma sig.

Fanns även massa snygga tyger där. (Kanske något för mig o Moa som ska avancera till sömmerskor ;))




De två första skulle jag vilja ha som kuddfodral!
Jätte snyggt siden tyg med vackra mönster...jag som älskar orideér...
De andra är också jätte snygga! Blir jätte sugen på att sy och greja, får ju värsta ideérna av de hrä tygerna!
Så nu måste vi dra igång Moa medans glöden är uppe! =D

Kommentarer
Postat av: Moa

sara nu får vi allt sätta igång för helskotta :) vi har ju ett helt lov att fixa på :P

2007-12-20 @ 16:39:56
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0