7 juli

7juli = jag har haft körkort i 2 år = min prövotid är slut

Då har jag äntligen fått körkort på riktigt! Nu kan jag köra hur fort jag vill utan att behöva göra om alltihopa, eller ja.. nästan i alla fall.
Tänk, för 2 år exakt så åkte jag omkring som en tok i bilen, utan att ens vara säker på att köra bil.
Har för mig att jag räknade ut att jag sammanlagt körde 20 mil den 7 juli för två år sedan.
Minns att jag vart så glad att jag skakade och nästan grät när han sa att jag fick körkortet....

7 juli = att mamma, pappa och Erik åker till Menorca idag. Och lämnar mig kvar.... :'(
Valde de iofs själv...Ann följde inte med så då kände jag att jag nog inte skulle få så kul i alla fall...
Så får vara kvar i regninga sverige och arbeta med lägenheten istället.

7 juli = att jag micke, moa och niclas ska till värmlandsbro på rip it up. En ny festival som har börjat.
Ska bli kul.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0