Sälen!

Imorgon bär det iväg till Kläppen, Sälen!
Ska bli helt underbart. Har inte åkt varken slalom eller sowboard på hela vintern,
så ska bli riktgt roligt!
Känns dock lite konstigt att idag sitta ute i vårsolen och imorgon gå runt i snö..


Idag umgicks jag med Lisa o Marre. Himla trevligt!
Tog en lång promenad, tog en paus i solen, gick hem till Marre där vi spelade Yatzi och Alias... m.m
Bestämde också att vi ska ha en tjejkväll och kolla på Pride and preduced och äta god mat.
Ser jag fram emot!

Var och åt mat hos mormor och morfar igår. Trevigt.
Halva släkten var där och vissa hade jag inte träffa på jätte länge..
Så stora alla små blivit! =)


Nu är projektarbetet i full gång med... blir nog jobbigare än vad jag trott.... Uhff!


Imorgon kommer älsklingen hem efter några dagars strid i Skövde stad. Äntligen!
För en hel vecka med... ska bli skönt att ha hnom hemma en stund,
så man vet vart man har honom! ;P


(Kan även medela att det blev discobowling, o de va skit kul!! Rekomenderas starkt till alla.
gick även till wickan senare på kvällen för att se Neverstore. De va grymt bra, tyvärr hade de inte så stor publik..
och angående TerrorTilde blev bilen en succé! Hon och kompisen Wilma ville åka på den hela tiden.. helst samtidigt med...! )

With Love
ςλ®∂

Psst! Kolla in min bilddagbok! (http://saraliin.bilddagboken.se/)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha Sara, vi äger på bowling! kanske ska börja tävla ?! ha så kul i sälen:P hoppas du får mycket snö ( inte) puss

2007-04-02 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0