Lägenhet på G

Länge sedan jag skrev nu....

Kan börja med att jag, Micke och Robin var ute på årets första fisketur förra veckan. Tyvärr fick vi ingen fisk...
men var trevligt ändå! Synd bara att jag inte hittar sladden till mobilen, så jag kunde ha lagt upp fina bilder därifrån..
Får leta vidare!

I fredags var jag, Micke, Moa, Niclas, Fredrik och Eric på tatueringsmässan i Karlstad. Var mycket mindre än vad jag trodde.. fanns en hel del tatuerare där från hela sverige och så fanns det en del affärer som ställde ut saker också.
Jag köpte en grön sjal i alla fall, så var inte helt i onödan att åka dit =)
och Niclas tatuerade sig! Han skrev Nevell på underarmen i skrivstil med röda inslag. Den blev jätte snygg.

Innan det på fredagen var jag och Micke och tittade på en lägenhet! Den var perfekt.
Det var 2 rum och kök, men man kan säga att det är som en 2 1/2. Det är sovrum, vardagsrum och ett matrum + kök, hall och badrum.
Ett riktigt renoveringsobjet, men det var det vi var ute efter. Så man kan göra som man själv vill.
Ringde redan på fredag eftermiddag och la ett bud på den.
Igår ringde mäklaren tillbaka och sa att ägaren gick med på budet!! Så nu väntar bara kontraktskrivning så är lägeneheten våran!
Ska bli underbart att ha en egen lägeneht, längtar tills jag får inreda den. Men kommer bli svårt,
har hela huvudet fullt med färger på tapeter m.m. nu... Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha.. haha
Vill jag ha grått, brunt, turkost, vitt, grönt eller latte färgat??? Färgerna snurrar runt i huvudet på mig!
Håller tummarna på att Moa får lägenheten med!! Så vi blir grannar!!! =D



I natt kommer Ann hem från Bulgarien med... ska upp till henne på lördag tänkte jag och se hur hon hade det!
Hon är säkert jätte brun...Inte alls avundsjuk ;)
Ska länsa deras vind på saker med till lägenheten...hehe


Jag vill se Pirates of Carabien! Hoppas den fortfarande går när micke kommer hem..!!


Nu har jag bara två dagar kvar i skolan!
Men sedan börjar sommarkursen jag skrivit upp mig på.... jag ska läsa Religionshistoria i Karlstad.
Kommer nog bli intressant, religion tycker jag ju är roligt i alla fall. Ska läsa tillsammans med Moa med, så
vi ska ligga på stranden och läsa har vi planerat!! hihi ^^
Så jag får in lite pengar i sommar....

Ska kanske ut och äta på torsdag med kurskompisarna. Blir trevligt!


Studenten snart med... hoppas det blir fint väder så de slipper gå ut i regn...
skulle tycka så synd om dem då!!  Väntar troget på solen nu.


With Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt med lägenhet=) Mindre coolt att du var i karlstad utan att berätta:/

2007-05-29 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0