Grattis Micke!

Imorgon fyller älsklingen 20år!!! Äntligen vuxen och får gå till bolaget själv. hehe
Igår var vi uppe i Karlsdal och hade kalas. Det bjöds på riktigt god mat som vanligt. Det var Mickes släkt
och Moa och Niclas som var där och firade.
Den blev en lång och trevlig kväll!
Var dock lite orolig för hur bilfärden skulle gå i halkan hem, men vi fick låna Daniels bil med dubbdäck så då gick det galant! =)

Påtal om vinterdäck, hade en diskution med pappa o erik om hur reglerna igentligen är för det där med dubbdäck.
Visade sig att jag hade rätt! (om man får tro daniel)
Min teori är i alla fall att från och med 1 december MÅSTE man ha vinterdäck på. Oavsett väglag. Men pappa o erik påstod att man bara behövde ha vinterdäck om det var vinterväglag. Får ta upp det där imorgon så vi redur ut det där... hehehe

Jag ska vara så duktig idag, jag ska nämligen baka en tårta. =) Har köpt lite smått och gott att fylla och garnera tårtan med, så det blir spännande hur det ska gå.
Första gången jag ska baka något sedan jag flyttade... På tiden nu!
Så välkomna imorgon ni som vill smaka  ;)

Hade tenta i går med. Tror det gick bra. Gick fort om inte annat, men det måste ju inte betyda att det gick bra...
Men skrev upp några SQL-svar på ett papper o tog med hem så jag kan kolla om jag svarade någosånär rätt...
*Håller tummarna

Malin var på besök igår med och kollade in lägenheten. Var riktigt kul o prata lite med henne, var ett tag sedan man sågs... (förutom på kronhallen=P) Kollade på gamla filmer som vi gjort på gymnasiet.. heheh
Riktigt kul nu i efterhand att kolla på... O vad dåliga en del grejer var som man mindes var skit coola... haha
Men men.. Allting VI  gjort va ju i alla fall riktigt bra! =D



Funderar på att ta en promenad innan jag sätter igång med tårtan... hummm... Får se hur jag gör.


image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0