pluggning

Åh tenta på fredag igen... Vill inte =S Har tenta ångest som valigt.
Men pluggar på nu i alla fall (behövde en liten paus) & imorgon ska jag hem till pappa o plugga lite.
Får se om han kan reda ut vissa oklarheter.
Har varit alldeles för slapp i början av den här kursen med. Vad har det tagit åt oss?
Förra terminen var vi super bra på att ligga i från start. Suck... vad man blir lat fort.

I torsdags efter skolan gick jag o Lisa på stan. Hon måste vara min Shopping Guru! Jag hittar alltid tonvis med saker jag bara måste/vill ha! Både bra och dåligt, gåligt för plånboken.... Bra på alla andra vis =)
Köpte äntligen ett sadelskydd i alla fall (som visade sig vara i minsta laget).
Hittade även en mönster stickad v-ringad vit tröja i lite längre modell på Cubus, hittade även en svart skjort-tröja där och Rosebud orginal salvan som är bra till allt! Gjorde även en tur på Clas Ohlson och köpte garderobslampor, usb-mimnne till brorsan, hänglås, termometerno säkert nått mer jag redan glömt...
Men bra ha saker i alla fall.

Sedan igår bar det iväg åt andra hållet, nämligen Karlstad med Moa, Niclas, Fredric o Micke.
Moa o niclas skulle köpa en dator... och vilken tid det tog att överhuvudtaget få nån hjälp på den j*la affären!!! Håll på att få spunk flera gånger. Va de inte för presentkortet hade jag gått direkt.
Tillslut fik de en dator iaf så de va ju bra.
Sen tog vi en sväng på bergvik där jag köpte två t-shortar på Gina somkosta 50 kr styck. Fynd! Hittade äntligen ett par vita tjocka strumpbyxor med på MQ.
Skulle kolla om de där satans hyllorna fanns på IKEA igen, men inte ens på IKEA i karlstad fanns de. Jag ger snart upp. Skiter i om de är dyrare på nått annat ställe....

Träffade Ann i går med. Trevligt! Hon är kvar i Ransäter sen i 3 veckor så då ser man inte henne på ett tag..
När vi var på väg till Paris så kom Micke, Johan, Anna, Johan2 och Nicklas med och skulle fika.
Riktigt trevligt blev det med lunchfika på stan.

Nej nu måste jag fortsätta plugga! Har massa mer att lära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0