I'M YOURS

USCH hata disk. Har just diskat värsta berget av disk... suck o blä.
Men sånt som måste göras nu när man har egen lya.
Allt har sina baksidor.

Måste plugga med. Men är så tråkigt. Så har jag tappat bort mitt övningshäfte med alla SQL uppgister.
O de e så svårt att hitta på egna saker...
Men måste plugga. Har tenta om 2 veckor. Och drömde i natt att jag inte klarade tentan.. =/
känns oroväckande.


Select DISTINCT Vendors1.VEndorName, Vendors1.VendorCity, Vendors1.VendorState

FROM Vendors AS Vendors1 JOIN Vendors AS Vendors2

ON (Vendors1.VendorCity = Vendors2.VendorCity)

AND (Vendors1.VendorState = Vendors2.VendorState)

AND (Vendors1.VendorID = Vendors2.VendorID)

ORDER BY Vendors1.VendorState, Vendors1.VendorCity

varför ska man ha med alla tre join bindningar? Jag får ingen skillnad på resultatet om jag tar bort nån. =S
Nån som kan?


Ska på stan o fika med Mosan senare. =) nice nice
Måste klacka om mina stövla med innan de pajar.. '


I'M YOURS!

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melody
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved


Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå inte öppet? Förolämpar du min fina stad? det är öppet till 6 på bergvik och till 4 i stan! hmpf!

2007-10-29 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0