Jag + Niclas = Festfixare!

Igår var det ute-kväll på Wickan.
Det började hemma hos Niclas och Moa där vi åt en jättestor familjepizza.
Sedan gick vi till Magnus och Madde för att senare gå ner till Wickan.
Det var lokala band som spelade, och de var riktigt bra.

Det blev en lustig kväll... Jag och Moa blev nämligen uppraggade av 40 åringar.
Ser vi så gamla ut??
Som tur var så kom Daniel till min undsättning. hehehe
Förutom några raggningsförsök så var det en lugn kväll..

Skulle egentligen till Karlstad idag, men belv inte så pga att de flesta var "sjuka" idag. hehe
Men kanske kan åka in nån annan dag snart hoppas jag.
Vill kolla på en tavla till vardagsrummet och hyllor till köket.


Ska snart till Mosan. Ska kolla på film o softa lite.
Hoppas vi ska äta tacos ikväll.. är så fruktansvärt sugen på det sedan moa började prata om det!!

På tal om Moa så ska Moa och Micke ha gemensam födelseårsfest. Och gissa vilka som blir festfixare?
Jag och Niclas! Kommer bli bästa festen när det är vi som fixar ^^

Kommentarer
Postat av: Moa

Duu jag hoppas att det blir en riktigt tookfest! haha

2007-10-27 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0