Orgasm, boxning & tvätt

Ska till Ikea idag med mamma.. =D
kan köpa massa mys grejer till hösten som har krpit sig på.

Var på inflyttningsfest förra helgen hos Richard. Det var en jätte fin lägenhet, och han hade samma tapet som oss i hallen ;) heheh Han har bra smak.
De var riktigt kul att prata med honom igen... Hade mycket att ta igen.
Sen drog vi till Wickan där Fronda skulle spela, inte det bästa jag hört men kan bero på att jag bara kände igen en låt: Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..tralalal......
Träffade Erwin och Wallen där inne, och tillslut lyckades vi övertala Erik att komma med.
Och vilken tur det var! Han bjöd mig och Moa på en varsin Orgasm!! (drinken)
Sen fick vi skjuts hem med. Vilken tur att man har en sån snäll bror ^^


Har börjat med en ny kurs nu, SQL server. Den verkar ganska rolig. Inte lika svår som Javan heller hoppas jag.
På tal om den så skrev jag ju tenta i fredags med.... Mycket nervös på resultatet. Kan ha gått bra, men kan lika gärna ha gått åt skogen =S


Nu äntligen ska jag och Moa börja träna. (efter ett mega uppehåll från min sida). På måndag drar vi igång med Boxning! Sen ska jag förska komma igång med Body Balance med också....

Är konsert på lördag... och jag har spelat låtarna EN gång. Undrar jag hur detta ska gå... men e inte så jätte svårt som tur var... Och på söndag ska jag, Mia, Micke och Bosse spela i kyrkan. Lite nervöst det med...



Nej nu måste jag åka hem till mamma och tvätta lite..

Kommentarer
Postat av: moa

Fuskar du och åker hem till mamma o tvättar ? är du inte vuxen, va va va ?

2007-10-10 @ 17:49:48
Postat av: Emma

Ska ni träna på Colluseum?

2007-10-10 @ 21:59:23
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0