Utmaningen

Jag blev utmanad av Emma.


Här är reglerna:
1.
Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1.
Jag tycker om oliver.
2. Jag gråter till romantiska/sorgliga filmer.  
3. Jag blir elak om jag är trött och hungrig.
4. Jag älskar skor och har alldeles för många för min garderob.
5. Jag är för lat för att orka städa så ofta som jag borde.
6. Jag är beroende av Greys anatomy och desperate housewives.
7. Jag tycker faktiskt att det är roligt att laga mat.


Nu är det meningen att jag ska länka till de jag utmanar. Men jag har ingen aning om hur man länker, så jag skriver bara namnen:
Moa, Malin, Maria, Rickard, Ruben, Sofie och Ann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0