Barnvakt

Blev en runda på stan idag istället... Jag och Moa gick ner och mötte upp Ann som är hemma i helgen.
Köpte äntligen en hålslagare! som jag har längtat efter den hehehe
Sedan tog jag o Ann en fika på paris, trevligt trevligt!! Måste åka och hälsa på henne någon gång i skogen..=)

Jag och Moa fick paket idag =D
en fin liten påse från HM. Jag fick två strumpbyxor; svarta och gråa. Moa fick en grå tunika, ett par strumpyxor och ett midje skärp.
Riktigt kul med paket!

Var barnvakt nyss åt BamBam (Tilde).
Niclas och Moa var hemma hos oss med, och så fort hon fick syn på Niclas fick hon tok-spel och började stortjuta. Han ser ju såå läskig ut den där Niclas! Men när väl Daniel kom iväg med Linn lugnade hon sig lite..
Och sedan när Daniel skulle hämta henne ville hon inte åka istället... Vänder fort!

Kanske ska basta ikväll... härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0