Grattis Erik!

Var på Sahara Hotnights förra helgen, och vad de rockade!
De var helt suveräna, och alla jag pratat med har sagt att de var dåliga live.. stämmer inte kan jag lova!
Jag och Moa stod såklart allra längst fram vid staketet, blev ganska mosade men det var det värt.

image16


I tisdags var jag på en kvällsfika med Mosan, jätte mysigt. Drack en kaffe Mocca - en ny favorit kanske?
Tur att Moa kommer med så bra ideér ibalnd. hihi Måste göras om ofta...
Tog en härlig promenad innan det på dagen med henne och Marre. Väldigt trevligt det med!


Erik har tagit körkort!!!!! Jätte grattis till brorsan =D så stolt!
Så nu har jag skaffat mig en egen liten fylle-chaffis ;) hehehehe

Imorgon ska jag o Micke till Örebro och handla lite grejer till lägenheten. Hoppas vi hittar allt så vi blir klara snart.. är så jobbigt att ha flyttlådor kvar och jackorna instoppade i hall-garderoben...
Och kaklet som var slut i sverige, de är också så typiskt. Men det kommer nästa helg från Italien så då blir väl bardisken klar med om allt går som planerat... men det lär märkas.


Vad ska man gör nu då?? Micke jobbar och Moa är i skolan... typiskt typiskt...
Får väl plugga eller städa.. det är ju såå roligt =P

(Kanske ska åka på "studieresa" med Mickes jobb i oktober med... Det kan bli spännande vad det är för något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0