Shoppingrunda kanske??

Nu har Robin åkt till Bali med Svante, för 3 månader!!!  Åh vad härligt! Tänk, bara kunna vara utan att bry sig om tentor, städning, matlagning, pluggning eller andra tråkigheter. Ligga i solen hela dagarna, surfa lite, bada lite, sola lite till, shoppa lite och så om igen..... *drömmer mig bort*
Men istället sitter man här i regniga och numera kalla Sverige och ska snart börja plugga lite Java. Jippi!
Men snart är det ju faktiskt min tur med att resa bort från rusket, åker ju till Thailand i januari! Ska bli helt underbart!


Funderar på att ta en sväng ner till stan senare... Har ju massa rabatt-kuponger som måste handlas upp innan 14 oktober..hehe
Ska nog dra med Micke till banken med så han kan fixa ett Internetkonto, blir mycket enklare då med räkningar och allt annat sådant.
Funderar på att köpa en dataväska med... Det finns en väldigt snygg i skinnimitation på wedins, Ser ut som en vanlig big size väska bara, men inuti döljer sig en dataväska! Så finurligt. Hoppas bara datorn går in, så man inte köper den helt i onödan, kostar ju ändå 500 kronor... men men får se om det blir så. Är ju kanske mer praktiskt med en ryggsäck. Men inte lika snyggt. humm.. tål att tänkas på...

Idag har vi konsert i Bregårdsskolans aula. Läskigt! Är inte helt hundra på låtarna, men det kändes faktiskt riktigt bra mot vad det brukar göra igår på repet.. och den nya dirigenten var jätte duktig! Han är tysk för övrigt, så kände att jag hade nytta av mina tyska studier.. hehe
Och den nya sopran- solisten var hur duktig som helst! Kommer låta så maffigt =)


Nej nu borde jag verkligen börja plugga lite Java... har tenta om 2 veckor... =S känner mig inte redo alls för det.
Men ska hem till pappa på söndag och få lite hjälp så då hoppas jag att lite släpper.
Ska nog ta och ringa mamma med snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0