Självdiciplin = 0;

Varför har man så dålig självdisiplin...? Istället för att sitta och plugga sitter jag istället här och skriver blogg..
illa. och innan det satt jag på facebook och raceade med Elliot. Suck.
MÅSTE verkligen plugga.. men orkar inte.... Ändrade tvätt-tid till 12-16 istället iaf så jag kan åka en sväng till pappa o plugga. Får mer gjort när jag sitter där än här hemma.
Men nu får jag inte tag på mamma istället... hon ville kolla hur det funkade i tvättstugan, o se om hon kan lösa torkrum-mysteriet..=P Men var kan hon vara???

Blir nog en hemma helg, skönt! Orkar inte flänga runt varje helg. Och förhoppningsvis har kaklet kommit så vi kan börja med det. =)

På torsdag åker mamma o pappa till Barcelona. Härligt! Såg att det var 27 grader där nere... Inte alls fel.
Jag skulle också vilja till Barcelona någon gång, verkar som en fin stad. Får ta med mig älsklingen dit när vi fått ihop lite pengar efter Thailand.


20 minuter kvar till jag måste ta tag i tvättningen...


Kommentarer
Postat av: moa

illa sara! fast jag är inte mycket bättre själv! haha.

2007-09-26 @ 12:20:33
Postat av: Lisa

hehe.. Sara du är inte ensam kan jag säga dig :P Sitter ju o läser din blogg istället för att plugga.. usch usch av oss.. inge disiplin på oss

2007-09-26 @ 18:52:12
Postat av: Emma

När ska ni åka till Thailand? Hur länge ska ni vara där och vart ska ni vara?

2007-09-29 @ 16:35:36
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0