Tentaskräcken närmar sig

Tycker verligen inte om Java... just nu känns det som jag är 100 mil från att klara av tentan...
Får plugga stenhårt de här två veckorna som är kvar.
Hoppas SQL blir lättare.
Var hemma hos pappa igår och plugga lite... tror lite grejer lossnade, men mycket är fortfarande luddigt.


I lördags var jag hemma hos en världsmästare och spelade Guitar Hero.
Jag och Moa ägde på gitarr! Mästerliga var vi!
Sen lärde vi oss att man inte ska dricka Strewberrydrink som ser grumlig ut. Då blir man dålig. he he he

Nu har jag testat på det där med Facebook. Kan väl inte säga att jag har fått fullt grepp om det än.
Men jag har i alla fall lyckats adoptera en sköldpadda som heter Elliot. Bara det är äväl värt ett återbesök?




Man slutar aldrig att förvånas

Kommentarer
Postat av: Moa

Guud va vi äger på gitarrhjältar ! och vilken söt sköldpadda!

2007-09-24 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0