Ensam

Nu blev jag ensam.. antagligen för resten av kvällen. Suck. Inge kul alls att sitta ensam en fredagkväll. Micke och Niclas gick precis iväg och ska till Fredrik. Men känns inte som jag borde följa med utan sitter istället kvar hemma och ska plugga. Måste verkligen klara den här tentan...
Men det suger.
Blev inte ens någon spelning nu. Kanske ska spela vid halv nio, men inte säkert. Hoppas nästan på det så jag kommer utanför lägenheten nånting idag.
Imorgon därimot ska jag absolut inte sitta med något skolarbete, utan ta en välförtjänt helg!


På måndag ska jag till mamma och färga håret. Ska jag bara färga min vanliga färg igen (chokladbrun) eller ska jag färga chokladbrun + lägga i några ljusa slingor nu till våren? Eller ska jag vänta med det...? Får fundera på det över hlegen. Något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0