Götebrogresan närmar sig

Nu börjar göteborg resan närma sig. Ska bli så himla roligt!! =) Längtar!
Har bestämt lite vad vi ska göra:
Gå ut och äta, gå på bio, shoppa, gå ut på krogen och så får Jenny visa oss Götebrog.
Får ta med mig en stor resväska, kommer säkert packa alldeles för mycket. Kanske även ska ta en fika med en jag lärde känna under Ted Gärdestad konserten.. Får se om de blir nått av de. Skulle va trevligt i alla fall.


Valborg idag. Får se om jag få se nån brasa. Tror vi ska träffa moa o niclas iaf. Vill hur som hellst ner på stan först. Ska kolla efter present till Carro, måste ha alvedon och en sväng på bolaget. Ska även ta en titt på La Grande parfymeri där jag har presentkort =) Ska bara vänta tills Micke kommit hem... När han nu slutar.

Igår var Helen, Jonas och Linda här på fika. Fick fina presenter. Fick ett jätte fint pilgrims armband av Jonas,Helen, astrid o Willy, fanns även berlocker till om man ville ha, så ska nog kolla de med när jag ändå är på stan. Av Linda o Daniel fick jag två ljusblåa jätte stora te muggar! Jätte fina! Fick även trisslotter av Ines o Bo. Men vann tyvärr inget.. .



nej ska väl återgå till den gamle Weber... försöka få ett grepp om hans teorier. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0