Kalas

I söndags var det kalas här hemma i lägenheten för släkten. Blev inte så trångt som jag trott, fick plats riktigt bra! =)
Jag bjöd på kaffe, kakaor och muffins, och mamma hade bakat två tårtor. Så nu får vi väl äta sånt ett år frammåt..heheh
Fick massa fina presenter av alla! Fick en gryta och grytvantar, pengar, ett par bruna shorts, 3 par leggins i svart, vitt och lila, fotopapper och patroner och massa fina blommor!
jag har även fått min egen fixar-låda med skruvmejslar och sådant skojj! =D Så nu är inte Micke ända snickaren i huset! hehe
Fick även en skrivare med scanner och kopiator av farmor och en ny dammsugare av mamma o pappa!
Min gamla dammsugare låter så hela huset hör och suger ändå inte upp grus, och denna går så tyst så en bebis kan sova på den, säger de på reklamen iaf =P
Skrivaren har jag provat massvis idag då jag skrivit ut alla papper om Marx till seminariet, funkar super bra!
Nu ska jag bara få plats med alla nya saker ;)


image308  image309

Kommentarer
Postat av: Sara A

Grattis på födelsedagen!
Sitter en katt framför mig med tassen på skärmen som också vill säga grattis, så: Nospuss från Caesar!

(Fast jag kommer inte ihåg exakt när du fyller.. Skäms lite ^^)

2008-04-29 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0