Konserter

Nu luktar hela lägenheten frächt! Skönt att städa lite ibland... all gammal luft är även bort vädrad. Nu är det bara disken och lite små plock kvar så är lägenheten som ny. Ska även gå ner med lite grejer i förådet som inte får plats här uppe.. Kanske väntar på Micke så får han hjälpa mig bära.
Nej kanske ska ta mig lite lunch?


Ikväll har Ann konsert i Kulturskolans aula. Alla är hjärtligt välkomna. Tror det kommer vara jätte bra. Är nämligen hennes sångklass från Ransäter, Gejerskolan som är på turné till allas hemstäder. 18.30 börjar det för er som är sugna på att höra på lite skönsång!
image301


Nästa helg är det konsert i Bregårdsskolans aula, Till minne av Ted Gärdestad. Med på konserten är karlskoga symfoniorkester, kompband, massa körer och en hel del gästartister bla Sanna Nielsen! Så kommer nog bli hur bra som hellst! Biljetterna är slutsålda till sista plats, så de funderar på att lägga en till konsert kl 19.00, så ni som inte fått biljett och vill gå skriv upp er på en lista på Biljettstället! (kanske redan har beslutats om en till konsert eller ej, det får jag reda på ikväll förmodligen)
Jag hade lite tur.. köpte biljetter till mamma, pappa, farmor o karin i förra fredagen (4/4) och på lördagen var det slutsålt!! Om jag gått dit dagen efetr hade det säkert inte funnits kvar 4 platser brevid varandra. Lite tur ska man ha ibland.

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0