Photoshop Express

Läste i CS (Computer Sweden) idag om Photoshop Express, en webbaserad gratisverision av photoshop. Signade upp mig och det verkar riktigt bra, tror dock inte det går att klistra ihop egna kollage och liknande, men det finns riktigt bra med möjligheter till bildbehandling. Riktigt enkelt att förstå hur man ska gå till väga med, skönt att äntligen kunna fixa bilder lite, känner mig helt handikappad utan photoshop. Så det här är ett alleles utmärkt alternativ tills min bror kommer o installerar photoshop åt mig(som han ska ha gjort i flera månader)
Obs. Du måste ange att du bor i Usa för att du ska kunna registrera dig.

Orginalet och den fixade verisionen från Photoshop Express som bara ändrades med ett par klick!
image251  --->  image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0