Tenta på studenten

Jag ska ha en tenta på studentdagen!!! Blir så arg... kan de inte tänka lite längre än att det bara är universitetet som gäller, att man inte har ett liv utanför? För Örebro har faktiskt studenten samtidigt som i Karlskoga, så tror många fler än jag kommer ha problem att hinna med. Kanske inte hade brytt mig om jag inte kände nån direkt, men min bror tar studenten i år och det vill jag gärna vara med på! Får hålla tummarna att det är en morgon tenta 8-12, får då hinner jag nog hem tills de går ut om jag har tur! Annars funderar jag seriöst på att hoppa över orginaltentan och satsa på omtentan istället...

. . .

Ibland blir man bara så besviken...
orka bry sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0