Tenta, tågbiljett och hemmakväll

Söndag igen och ännu en helg över. Hade tenta i fredags, kändes ganska bra, men man vet ju aldrig hur de rättar så får se om 3 veckor hur det gick. Har tenta igen på lördag, så de e bara att börja plugga igen.

Efter tentan tyckte jag att jag var värd en runda på stan i Örebro. Hittade äntligen ett par vita jeans som inte var genomskinliga! Hittade dem på Zara med lågmidja och stuprör, så nu är det bara vädret jag väntar på. Var även inne på Gina och köpte ett hallonrosa linne med knappar. Provade även de där tajta topparna med uringning bak, men kändes inte riktigt jag. Provade även en bigsize tshirt i xs, men det såg ut som jag var ett levande tält. Hade jag bara pinnar att spänna ut det med hade någon kunnat bott i det. =P Får nog leta efter en lite mindre bigsize tröja...

När jag kom hem gick jag till Mia, då vi skulle beställa biljetter till Göteborg! Ska hälsa på Jenny som har flyttat dit, hon har bott där i säkert 2 år nu, men har inte hälsat på henne ännu, skäms på mig! Hittade iaf tågbiljetter, tur o retur, för 407 kronor/st. Dyrt.. men hellre det än buss som skulle ta 7 timmar!!! Ska bli jätte kul att se hur hon bor och vara i Göteborg en helg!
Sedan gick jag över till Micke o Carro där det bjöds på tacos. Blev även lite vin och öl. Kom lite mer folk frammåt kvällen och runt 12 åkte vi hem till Christian och hängde där ett tag tills det var dags för att sova.
Nu har Robin blivit inneboende på riktigt, han har en egen tandborste här ;) heheh

I går åkte Micke och några kompisar till Örebro för att gå på Millencolin konsert, var tydligen skitbra så det var ju roligt =) Skulle varit kul att sett, men man måste ju släppa iväg grabbarna själva ibland, hehehe
Själv passade jag på att åka hem till mamma o pappa. Där bjöds det på lasange och mormor var även där. Riktigt trevlig kväll! saknar att bara vara där som man var när man bodde där...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh va kul med Gbg :D
blir lite avis juu :P
Men din biljett var ändå billig, min kosta 453kr och då ingick ingen sittplats eller sånt där avbokning/ombokningssak :P
hoppas du får de superkul!

2008-04-13 @ 20:52:17
Postat av: Lisa

Åååh va kul med Gbg :D
blir lite avis juu :P
Men din biljett var ändå billig, min kosta 453kr och då ingick ingen sittplats eller sånt där avbokning/ombokningssak :P
hoppas du får de superkul!

2008-04-13 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0