Vårdag med Lisa i Örebro

I onsdags var jag i Örebro och lunchade med Lisa. Var jätte fins väder och varmt så satte oss på en ute servering, första i år för mig! Sedan gjorde vi en runda på stan. Lisa skulle ha en klänning men hittade ingen som dög, hon är lite kräsen ;) heheh Men hon hittade andra fina saker istället.
Själv köpte jag en gul klänning på HM + ett brun/turkost linne, ett blått litte på cubus, en grå t-shirt på zara och en söt mobilpåse med ett hjärta på Ur o Penn. Tänkte att jag ska skydda nya mobilen så den inte blir lika repig och ful som min gamla...Köpte även present till pappa som fyllde år igår!
Var förövrigt där och hälsade på igår, där bjöds det både på fika och mat. Men mer firande blir det på söndag på mitt och pappas kalas!

image306 image307
Kläderna från HM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina. Ha en strötskön fredag. Kolla in min blogg.

2008-04-25 @ 13:07:16
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Lisa

haha.. jag vet är kräsen men fanns faktiskt ingen fin passande klänning :P

2008-04-26 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0