Vårsallong + shopping

I torsdags tog mamma med mig ner till stan för att komma från pluggandet lite och frächa upp hjänan, vilket behövdes. Först gick vi till konsthallen och kollade in vårsallongen. Där visades det upp massa fin konst. Sedan tog vi en runda på stan och hittade massa snyggt som alltid när jag har med mig mamma som smakråd! Köpte ett gul-randigt linne, en svart spets tröja, en svart/brun klänning-tunika, ett par bruna short som jag får i födelsedagspresent av mamma, ett par rosa/grå/gröna mönstrade leggins och ett par remsandaler. Remsandalerna var riktigt sköna och i skinn från vagabond, så de ska förhoppningsvis hålla bra! Känns som ett par skor jag kommer kunna leva i i sommar.
Mamma hittade också lite snygga kläder, bla en likadan svart/brun tunika och även en svart skjorta med pärlor.


Tips! Tror det är bra att komma ifråg pluggandet lite, när man kommer tillbaka känns det som allt fallit på plats... hjärnan behöver lite luft och vila mellan plugg-passen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0