Helgen.

Nu har jag inte bloggat på hela helgen... dåligt av mig, ja vet Elin ;)

I fredags kväll så gick jag och Moa på nya restaurangen Viet Dragon. Åt kyckling med currysås jätte gott! Sedan gick vi vidare till Melkers där vi tog några glas vin, riktigt trevligt. Sånt man ska göra oftare! När det stängde så hade vi ingen lust att gå hem, så vi hoppade in på statt. Där var det ganska dött... inte mycket folk alls. Men träffade Micke och hans arbetskompisar som varit på takläggarfest. Så de va ju trevligt i alla fall!
Sen när vi gick hem så somnade jag på thaimadrassen och vaknade där morgonen efter... helt utslagen.
En jätte trevlig kväll, men mådde inte så bar dagen efter... =P

Sov till 2 dagen efter, sedan cyklade jag iväg till Bergslag för att titta när Erik spelade Amerikans fotboll. Det var en viktig match, då vinnarna skulle bli seriesegrare. Var en jätte bra match, snyggt spel och Erik tog 2 poäng! Slutade med att Karlskoga Wolfs vann med 54-0!! Inte illa för serie final! Så nu blir det kval till div. 1. 

På kvällen så åkte jag iväg till mamma och pappa där det blev grillning. Gott gott! Länge sen jag åt det nu.. Familjen Hilding var också där på besök. Riktigt trevlig kväll. =)


Idag ska vi till Pär och Catrin och hälsa på bebisen!! Åhh.. ska bli så kul =) De är ju så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0