Ny mobil?

I Computer Sweden Hemma som jag fick idag med posten visar de upp några läckra och lyxiga mobiler. Vill du vara ensam om en mobil, vill glänsa lite med den, så är de här de perfekta alternativen för dig!

Den här är en Nokia 8800 som har blivit stylad av Peter Aloisson. Den har rosa och vita diamanter på drygt 21 karat! Riktigt bling bling!
Kostar dock 310 000 dollar.











Det här är en mobil från Goldvish, Le Million De La Nuit, och är klassad som den dyraste mobilen i världen. Är gjord i 18 karats vitt guld. Den är täckt med 1800 diamanter på totalt 120 karat klass 1 diamanter. Det har bara tillverkats en sån här mobil, och den finns nu i rysk ägo. Kostar ca 1,3 miljon dollar. Rimligt?








En annan av GoldVishs modeller. Den här i 18 karats guld och diamanter. Finns bara tre av den här. Ligger runt miljonen dollar den med. Svårt att veta då det står olika öerallt... =P Men tillräckligt mycket för att jag inte har råd med den i alla fall!

Min favorit av dessa tre är Nokian. Vilken är din?

Kommentarer
Postat av: eliin

kanske ska önska mig en sån när jag fyller 18 :p

2008-08-29 @ 16:06:23
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Ellas Inspiration

Vilken läcker bling-bling..



Ha en riktigt härlig helg!



Kram Karin

2008-08-30 @ 09:39:27
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med, nokia var snyggast :)

2008-08-30 @ 14:07:57
Postat av: eliin

Sara =) Dubloggar dåligt ! ;)

2008-08-31 @ 12:28:42
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0