Omstyling av Elin!

Igår var Elin här på fika och hårklippning. De va riktigt trevligt! Hon har lovat att ta med mig till Västerås och visa mig den jätte stooora Gina Tricot som finns där! hihi
Blev jätte nöjd ( som vanligt) med klippningen och färgningen. Inte alla som har en privat frisör! Inte så snäll och bra som min i alla fall =)
Hade inte klippt eller färgat sen innan sommaren, så hade en tjusig utväxt som var tvungen att fixas till. Så Elin började med att gjöra blonda slinor i hela håret på mig och sedan klippte hon lite kortare och lite mer uppklippt.
Den blonda nyansen blev precis som jag hade tänkt mig!
(här Elin har du lite före/efter bilder)


Före:


Efter:

(är inte så här blont överallt, utan bara som slingor, har mörkare hår under som inte syns så bra här)



Jag ska få vara hårmodell frammåt jul!! Elin ska ha som ett slutprov då hon ska sätta upp fest/bröllops frisyrer (va de så?) och undrade om jag ville ställa upp med mitt hår. Och det gör jag så gärna så! =) Ska bli roligt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va kul att du tittade in på min sida =)

Måste bara säga vad fint håret blev, jag varierar också mellan just och mörkt hela tiden, men jag trivs bättre i ljust =)

Kul att vara hårmodell!

Ha en mysig dag!

Kram Rebecka

2008-08-27 @ 14:53:36
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: eliin

här har vi bilder! sjukt bra Sara!

Självklart ska vi till GinaTricot.

Precis, brud/fest frisyr + sminkning blir det :)

2008-08-27 @ 15:17:13
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0