Tenta avklarad!

Kom precis hem från Örebro. Tentan började 8 i morse. Blev med blandade känslor jag såg på tentan när jag fick den. Var nån fråga jag absolut inte hade en aning om vad de var, men de flesta hade jag koll på. Kunde i alla fall 5/8, sen de andra tre var jag inte helt säker på... så får se hur det går. Men får jag full pott på de fem jag kunde så klarar jag mig med 0 på de andra 3. Och för hoppningsvis ska jag väl skrapa ihop lite små poäng på dem med.... Men absolut inte säkert att jag får fullpoäng på de 5 jag kunde heller... så kan gå hur som helst! Bara att hålla tummaran på att Helen rättar snällt.
Är i alla fall skönt att ha den avklarad, en sak mindre att tänka på just nu. Nu ska jag bara börja ta tag i C# också... men de borde inte va lika svårt, sägs ju va lättare än Java som jag fixat.

Efter tentan så svängde jag förbi Ikea när jag ändå var i närheten och köpte gardinstång till köket. Ska byta ut bamburullen som var för liten i fönstret, men ändå fått suttit där i ett år nu! Men nu ska de bli ändring! Köpte lite tyg med så jag kan sy en kappa. Tyget kostade 29 kronor, så inte så farligt om jag känner för att byta senare. Visar hur det blev när jag sytt gardinen.
Fick även med mig lite annat från Ikea(som vanligt). En elvisp, äggdelare och favoriten: ett bonzaiträd! Har alltid tyckt att bonzaiträd är så snygga, hade ett  litet när jag bodde hemma, men de dog efter vi varit i Thailand 2 veckor... Så får hoppas att de här överlever bättre! =) är ju inte världsbäst på blommor.. och de skulle tydligen beskäras och sånt... humm =S Får nog be pappa om råd med de...

Nej nu ska jag ta en välförtjänt lugn stund och bläddra i högen med tidningar bredvid mig! Sköna hem kom nämligen ner i brevinkastet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0