Västerås, Ikea och Secoundhand

Har inte bloggat på hela helgen nu, ledsen för de! Ska bli bättring.
I fredags så var jag i Västerås för att lämna av lillebror som flyttat dit nu. Jag och farmor åkte lite innan och hoppade in på Ikea. Där blev det en hel del inköp; klocka, matta, diskställ, burkar, hängare, tidningsställ, tidningssamlare och lite annat smått och gott. Visar upp imorgon hur det blev, när Micke satt upp klockan och tidningstället.
Sedan kom pappa och visade oss vägen till lägenheten. Den var jätte fin, de kommer få det bra där! Men kommer sakna Erik... Var lite vemodigt att krama lillebror hejdå... Men är ju bara en och enhalv timme iväg.

I lördags så var jag med mamma på Secoundhand. Hittade lite fina fynd. Spagettiburk, vaser, ett brunt smalt skärp och två axelväskor, en vit och en svart. Allt för 58kr! Sånt är kul! Sedan gick vi ut i skogen och plockade svamp, hittade massa kantareller och KarlJohan, så fick med mig två påsar hem så nu kan jag göra svampsås nån dag, gott!
På kvällen kom det lite folk hem till lägenheten, trevligt!


På tisdag ska bilen in på lagning, hoppas det inte är nått allvarlig så det blir dyrt... håller tummarna. Nej nu ska jag fokusera lite på filmen... handlar om en flicka som växt upp i missbruk. Riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: m0a

haha det ska jag :)Jag vet inte ens när jag börjar.på alla papper jag fick hem så står det 9, men på nätet står det 8.15. :p

2008-08-24 @ 22:01:47
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0