Nya inredningsdetaljer

Nu har jag sprungit runt och fotat i lägenheten, så nu ska ni få se hur det blev med inköpen! =)


Kaffeburken och spagettiburken är från secoundhand, spagetti burken var den jag köpte i helgen, kaffeburken har jag haft ett tag. Men visst passade de bra ihop!? De kramande salt/peppar figurerna är köpta i Thailand.


Den stora klockan från Ikea passade perfekt i köket. Var rädd att den skulle vara för stor, men det behövde jag inte oror mig för. (jag pluggar om ni undrar varför det ser ut som ett bombnedslag på köksbordet)


Köpte en tidningssamlare på Ikea som gömmer mattidningar och mindre kokböcker. Ser inte så stökigt ut då. Den här bänken ska så småning om kaklas i samma kakel som bardisken.(bild 2)


Tidningstället från Ikea passade bra i köket. Riktigt nöjd =) Bra med mer tidningsförvaring, båda min tidningskorgar var fulla.


En burk till bommultops fårn Ikea. Egentligen från Ikea Kök. Snygg brevid mina parfymer. Den gröna flaskan i mitten men en mun är mitt senaste inköp från Taxfreen; Salavador Delí - Little kiss. Luktar jätte gott!


Min nya matta från Ikea är jag super nöjd med! Passade jätte bra i vårat vardagsrum sm går i vitt och svart. Som ni ser är det mesta av mina möbler från Ikea, Ikea är bra! =) Men dynorna i bild2 är köpta i Thailand och är utvikbara.


På Pallamns i Karlskoga köpte jag det här settet med tvålpump och tandborstmugg från Cult Design. Skulle nog kunna köpa allt från Cult omjag bara hade plats och pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0