Busskortstjuv

Någon idiot har spärrat mitt busskort!
När jag skulle åka till örebro idag funkade inte kortet och det stod att det var spärrat. Så fick gå till länstrafiken och prata med dem när jag kom in till örebro. Visade sig att någon hade spärrat mitt kort... jag hade tidigare tappat min plastficka med kvittot i, så tydligen hade någon hittat det, sagt att de tappat kortet och fått mitt spärrat och fått ut ett nytt till sig själva!
Är människor verkligen så elaka!?
Tur att det går ut nu den 10:e, så det inte var ett nyköpt.. för då hade jag blivit riktigt förbannad!!



Skulle egentligen bara vilja vara hemma idag....

Kommentarer
Postat av: moa

Omen fyy fasen ! så får man inte göra. Låter om om du behöver lite av mitt vin som jag öppnade :P

2008-12-05 @ 17:57:54
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va.. nej vilken dum person.. de är ju inte sant, känns lite overkligt. =P

2008-12-05 @ 18:47:25
Postat av: Frida

Hej!

fy tusan vilken tok!! Hoppas att du får en bra helg varje fall:)

Kram

2008-12-05 @ 19:19:01
Postat av: Maria

vad elakt:S

2008-12-06 @ 20:40:40
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0