Godis

Igår fick jag för mig att jag skulle göra godis. Glömde såklart cornflakes när jag handlade ingridienserna, så det köptes idag. Så nu har jag precis blivit klar. Godiset står i kylskåpet och ska stelna i två timmar. Väldigt fundersam på hur detta ska smaka... Ser ju inte så där jätte gott ut om jag ska vara ärlig.. eller vad tycker ni? hehehe
Tycker det liknar spindelväv, men kanske blir bättre när de stelnat till. Ska på smältchocklad med sen, så då kanske det ser godare ut. Hoppas...

Det är i alla fall smält smör och marchmallows blandat med rostade hackade mandlar och kokos och cornflakes. Om ni skulle vilja prova er på det här... Kan medela sen om det blev gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0