Barnvakt

Vad tyst det är nu.. Linn och Tilde har precis åkt hem och har lämnat eftersig en orkan av saker =P
Har varit rektigt kul att haft dem här, var första gången de sov över, och allt gick bra. Tilde blev dock lite ledsen på kvällen och längtade efter mamma, men med storasysters tröst gick de bra och hon somnade.
För att roa oss så har vi tittat på film, Bortspolad och Madagaskar, spelat Vem där?, lekt i lekparken, lockat håret och massa annat skoj. Får hoppas de vill sova över nån mer gång!

Måste berätta att det mycko paketet inte alls var så kul. Det var Mickes Millencolin biljetter från Ticnet. Jag som hade hoppats på att det var något roligt till mig... men får trösta mig med att mitt paket från h&m kommer till veckan!

Jag och Carro har hittat ett bra resemål till hösten nu! Ett tre-stjärnit hotell i Alanya som ligger nära till havet och centrum. Med alla tillägg och föräkringar kommer det kosta 3600 om jag minns rätt. Vilket känns helt överkommligt. Får diskutera med Moa o Madde om de tycker det låter bra med. Men känns som Turkiet är ett bra resemål om man vill åka billigt, leva billigt och ha varmt och skönt. (och inte vill åka till bulgarien, som är biligare)
Men tror att Carro o Micke skulle komma sen så får prata mer då!
Ska ringa och försöka fixa sommarjobb imorgon med... känns som det är dax nu. Får hålla tummarna att jag får det, annars hade Linda lite förslag på vad man kunde söka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0