Sova middag?

Usch vad trött jag är. Tråkigt väder och massa skolböcker och anteckningar framför mig..
Vill bara att tentan ska bli gjord så jag slipper den. Och så måste jag vänta till kl 2 imorgon! Gillar inte eftermiddagstentor, blir bara en lång väntan. Bättre att ha dem 8 och vara klar till 12.

Ska vara barnvakt på lördag. Ska bli roligt, Linn o Tilde ska sova över här för första gången, så hoppas de går bra. Får ladda upp med Disney och godis så blir det nog inga problem =)

Moa var här nyss då vi både kände att vi behövde paus från pluggandet. Var trevligt med lite besök, men känner mig tyvärr lika omotiverad fortfarande.. Men får väl tvinga mig att läsa, vill helst slippa omtenta.


image123

En söt bild som piggar upp lite i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0