2008

God fortsättning till alla!
2008

image61





Det blev en trevlig nyårsafton trots vissa motgångar i planeringen.
Blev bara 4 från att skulle ha varit 7.
Men jag, Micke, Carro o Micke klarade oss bra ändå!
Hade dukat upp fint med svart service och glittriga dekorationer. =)
Började med matlagning då vi t o m fick männen att hjälpa till (!)
Blev hur underbart gott som helst.... Lyckades till och med med potatisgratängen.
Sedan blev det drinkar, lite småraketer från balkongen (då Carro lyckades elda upp våran filt, hahah), ölspelet och invigde de nyinköpta spelet som visade sig vara riktigt roligt, men vågat ;)
Slutade med att Micke.O klippte av sig en bit hår, Carro gjorde 10 kullerbyttor på vardagsrummsgolvet, Micke.P tuggade på sina strumpor och jag gick runt bordet utan byxor ! ! !
När 12 slaget närmade sig kom Niclas c/o och smällde raketer med oss vid Sibylla. Sedan gick de hem igen.
Micke o Carro stannade därimot en stund till och jag och Carro gjorde Milkshake-drinkar och drack Bailys.
Blev ett ganska trevligt nyår.. =)

men man undrar ju lite...


Nyårsdagen började med en låång sovmorgon. Gick inte upp förens ett...
Sedan tog jag och Micke en promenad i det efterlängtade vintervädret.
Micke o Carro kom sedan och vi gick och åt pizza och hyrde film. Trevligt trevligt!

Och nu har Micke & Micke börjat jobba igen... stackarna. Själv har jag en vecka kvar innan jag börjar.!



*28 dagar kvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0