Look a Like med Nicole Richie!?


image75        image76       image78

image77Fick höra i helgen att Nicole Richie var min Look a Like,
Det tar jag som en komplimang!
Dessvärre fick jag då smeknamnen Nicole (vilket inte var så farligt) och Chucky. Det pga att Micke sa att hon var en chuck-brud, och då kom såklart Daniel på det briljanta namnet Chucky (vilket även får en att tänka på den hemska dockan i skräckfilmerna).
Tycker nog bättre om mitt gamla smeknamn Doris då, även fast det grundades på att jag hade minne som henne (Doris i Hitta Nemo).

På tal om Nicole Richie så har ju hon just fått en bebis! Hoppas man snart får se någon gullig bild på dottern Harlow =)

Nya kursen började igår, den verkade riktigt intressant! Synd bara att jag missar så himla mycket på första delkursen... Men ska prata med läraren idag och höra vad de går igenom när jag är borta. Alltid ska det vara något jobbigt...

Idag ska jag klippa mig! Och gissa av vem? Jo Elin, Eriks flickvän. Ska blöi spännande och se om hon är duktig =) hehe.. nejdå, ska bara klippa topparna så ska nog gå bra. Snart blir ju hon en färdig frisör med så hon ska nog kunna klippa bra, hon brukar klippa Erik och han ser ju bra ut i håret!!

Nej nu ska jag gå och äta en bamse frukost så jag håller mig till 5 när jag kommer hem.

1 vecka kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0