Mastig kurslitteratur

Nu är det nära! Bara 18 dagar kvar tills vi sitter på planet iväg mot Thailand.
Ska bli så underbart, längtar dit nu...
Slippa det här slask och rusk vädret. Måste snart börja packa med! =D
Blir även bröllop att se fram emot. Linda och Daniel ska gifta sig på Arlanda.
Vill åka NU!


Kollade min nya kurslitteratur igår. Såg inte kul ut. Var 11 obligatoriska böcker + några kompendier man får köpa av universitetet.. Så måste nog iväg till biblan och kolla om de har några av de böckerna.. får känner inte för att köpa alla. Lisa sa även att det var ganska tunga böcker, tyvärr. Men men.. får väl kämpa mig igenom dem. Såg även att jag missar ett obligatoriskt seminarium.. så får se hur de går.


Nej nu ska jag nog ta en dusch och frächa till mig lite, för om 1 1/2 timme kommer Lisa och hämtar upp mig då vi ska ner och handla mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0