Miljövänliga jag

Nu har kag börjat jobba på mitt miljövänligare jag.
Igår köpte jag till exempel en tygpåse på Konsum som jag kan använda varje gång jag går och handlar istället för att köpa en ny plastpåse varje gång!
För vet ni att plastpåsar är så miljöfarliga att man funderar på att förbjuda dem helt!?
Och vet ni hur många plastpåsar som tillverkas i världen även fast de är så miljöfarliga?
En miljön stycken plastpåsar (!) i minuten!!!!!
Så köp en tygpåse istället! =)

image64


har tenta på fredag, känner mig inte laddad alls. Satt inne i örebro igår och tentaplugga lite med klasskamraterna, så nu känns det lite bättre i alla fall. Får se hur det går... men lär ju plugga massa mer om ja ska klara det här.
På fredag efter tentan åker jag, Micke, Linda, Daniel och Linn ner till Grebbestad på 30 års kalas. Ska bli kul.
Det är Niklas som fyller år, men har inte kommit på nån bra present än... klurigt!


Igår hade Niclas rättegång med. Det gick bra i alla fall hörde jag, så de va kul att höra.
Tyvärr var jag i skolan då, annars hade jag suttit och hejjat på med flaggorna!!
Så nu får vi hoppas på mycket pengar =)


Ska nog åka och se hur det gick för mamma hos farbror doktorn sen med.
Men är ganska säker på att allt gick bra!

Nej nu MÅSTE jag fortsätta att plugga... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0