Resfeber

Sitter och klurar på Seminerie uppgiften nu.. Såklart blev det inte att jag gjorde nått igår, så nu har jag allt kvar tills idag, så typiskt mig. Har valt tema i alla fall.. fick bli Genus, så ska bara komma på en smart frågeställning med som jag ska kunna svara på.. får se hur de går =)

Mamma var här nyss och hälsade på. Det är bra när mamma kommer hit, fick hjälp med städning så nu är balkongen fin, golven dammsugna och papprerna i pappersinsamlinge och glas o burkar slängda. Tur att man får lite hjälp ibland... hehe. Fikade sen och åt lunch ihop.. Nu ses vi ju inte på två veckor... =(
Fick lite respengar av mormor med, så får ringa och tacka sen!
Har börjat packa nu med.. känns lite pirrigt nu, som alltid när man ska bort. Blir nog ännu värre inatt när man ska försöka sova.

Micke o Carro var här igår, åt jättegod middag (kött och hassebackspotatis med berneisesås) och tittade på en ganska klurig film.. den va riktigt spännande, men gillade inte slutet. Jag vill ju ha lyckliga slut!!
Skulle höra av oss innan vi åkte så får ringa ikväll när ja är klar med uppgiften.




image85


Ses om 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0