Vardag igen

Nu är skolan igång igen. Var vääldigt trött i går morse när jag skulle upp.. Men idag hade jag sovmorgon i alla fall... och nästa vecka e de tenta.. kändes som jag nyss skrev tenta.. är väl för att jullovet tagit de mesta av kursens tid. Men får kämpa på. Sen börjar ju Sociologin. Ska bli intressant.



image63


This moment when love finds the way
This moment will last
This moment of touch in my heart forever in love
And I need you to know,
I never let go In this moment I'll stay forever more
And I do believe that you´re the one


~~~




Tror jag ska ta en tur ner till stan och lösa in min check! =D Tänkte även köpa lite till resan.. aftersun och annat skoj.
Hoppas mitt paket kommer snart med... Skulle komma v2 så borde komma nån gång i veckan!
Hoppas även på att Davids ska ringa idag och säga att jag får en platspå Body Balance. Håller tummarna.







Vad hände? Saknar... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0