Ge mig ett hus!

Idag har jag varit hemma hos mamma o pappa och hjälpt till lite inför morgondagens kalas. Jag och mamma har gjort kidneybönsallad, förberett tårtor och lite inför potatissalladen. Har även fixat med bord och sånt. Hanns även med att sola lite på gräsmattan! Åh vad jag vill ha ett hus så jag får en egen gräsmatta att gå ut på. Hatar att inte kunna gå ut som förr...  Men får väl vänta några år till innan det blir aktuellt. Ska ju helst ha ett fast jobb då.

Dessa hus skulle jag mycket väl kunna tänka mig att bo i:


Men de lär man ju bara drömma om.. Bygga nytt är varken billigt eller lätt. Måste ju hitta en bra tomt med.
Men drömma får man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0