Helgens bravader

Har ju hänt massa nu när jag inte hunnit blogga på ett tag... eller... inte jätte mycket, jag har mestadels tråkigt här hemma när alla andra jobbar. =P Men lite har jag gjort i alla fall.
I fredags så testade jag nya yoga-mattan. Den var dålig. Så fort man blev lite varm om föterna eller händerna så gled man bara... speciellt jobbigt var det på hunden då man står som ett upponervänt V. Då gled både fötterna och händerna isär, kunde inte alls koncentrera sig på rörelserna eller andningen.. Får kanske skaffa en ny? Fick i alla fall riktigt med träningsverk dagen efter. Kändes att jag inte tränat på ett tag.
På eftermiddagen när alla slutat jobba så gick vi ner till Champs och drack öl. Riktigt gott i värmen. Jag och Moa fick även en specialdrink, den var ganska god, men lite black nästan... Gick och åt på Max sen, där jag och Moa fick bevis på hur hotta vi är ;) hehehe Micke skulle jobba morgonen efter så blev en ganska tidig kväll.

Lördagen började med att jag hurtigt städade, väldigt skoj. Sedan åkte jag iväg hem till mamma o pappa där det bjöds på lunch. Sedan tog jag Erik och Elin en lång prommenad ner till näset och spelade minigolf med Johan. Var riktigt kul, regnade bara lite... Var nog därför jag kom sist ;) Sedan åkte jag och Micke till Robin där vi grillade.

Idag har vi varit hos Mickes föräldrar och hälsat på. Var kul, va länge sen sist. Johanna kommer hem idag med, så kanske ska med till marieberg med henne, Helen, Linn o Tilde imorgon. =)
Ringde och bokade in mig o Moa på Gustavsvik Relax idag med. Så på tisdag åker vi dit och rår om oss själva. Ska bli riktigt härligt... Ska bara fundera på hur vi kommer dit... De har ju en bar, så kanske får bli bussen.... =P
Ska på bio nån dag med, kom ju på att jag och Micke har biobiljeter kvar från påskägget!! skoj! Nån som har nått förslag på vad man ska se?

Nej ska nog lägga upp lite bider på andra bloggen.. hann ju inte med nått innan allt sluta funka..

Kommentarer
Postat av: m0a

åh vad roligt med marieberg, men glöm inte bort att du har shoppingförbud nu ! :P

2008-07-06 @ 17:45:59
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: eliiin

Oja golf är skoj! klart vi hade vunnit om vädret hade varit bättre! hehe :) du ska få en massa smaskiga tips här ;) hehe! Din blogg är snygg! Kram!

2008-07-06 @ 20:45:46
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: m0a

länken funka ej..

2008-07-06 @ 21:56:38
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: m0a

okej det låter bra. Varför är du inte inne på msn ?

2008-07-06 @ 22:01:18
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0