Internet problem.

Äntligen så är jag tillbaka på Nätet! Som ni säkert märk så har jag inte kunnat blogga eller något annat i veckan, har kännt mig helt isolerad! =P Vad beroende man blir av vissa saker. Men nu äntligen så fungerar det igen!
Det jobbiga är bara att jag inte vet vad jag gjorde för att laga det. En morgon så fungerade det inte, och jag hade inte gjort någon ändring eller mixtrat med kablarna eller nått... Jag har startad om modem + datorn 1000 ggr, testat om d-linken funkat (o de gjorde den) , tagit med datorn till pappa o kollat om de funka där (det gjorde den), kollat inställningar m.m, ja... testat det mesta... Sedan ringde jag till Comhem idag för att kolla så de skickade ut sändning till mig, o det gjorde de. Startade om allt igen, kopplade bort routern och aktiverade närtverket. Då fungerade det! Antog då att det var routern de va fel på, så kopplade tillbaka allt som förut för att se var problemet låg, men då funkade det! Himla mysko, behövde bara koppla bort och sedan tillbaka... hatar att inte veta vad det var för fel... Men huvudsaken är att det funkar igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0