Lek & mys

I lördags mellan jobbpassen så var jag hemma hos Cissi och Nicklas. Micke skulle hjälpa Nicklas att sätta in en altandörr från vardagsrummet. Blev jätte bra!
Jag roade mig med att leka med Sanna och mysa med Elinor!! Så söta =) Sanna har så roliga ord för sig, och hon kan nog fler trädsorter än mig, hon är 2,5 år! =P haha
Gulligare finns ej.

Söndagen blev lugnare, sov hela förmiddagen mellan passen och åkte sedan upp till Karlsdal och sedan till mamma o pappa och visade upp katten. Alla blev förtjusta i sötnosen!

Var hos Linda och Daniel idag och grillade. Var jätte gott!! Till o med Micke åt champinjonerna. Träffade Johanna o niclas med innan de åker tillbaka till grebbestad imorgon. Bokade även in en helg vi ska dit i slutet av sommaren, hoppas bebisen har kommit då!!


Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förens 7.00. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0